Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


kenapa lelaki selalu sakiti hati perempuan
Friday 19 August 2011 | 19:48 | 0 Comment[s]
kesian akak aku dengan fara just kene men dengan laki2 mcm too...urmm aku ponn tak faham kenapa laa dorg buadd mcm too..akak aku ngn fara too bukan nyer tak cantik ponn..bodoh ker ap laki2 yg aku mksd kn nehh..nak pompuan mcm sakai too dy nk?WHAT!!!!! tak mengerti betol aku..


pada laki2 yg berkenaan laa kan tolong laa jgn buadd pkre mcm neyy boleyy tak.sumpah aku cakap aku tak suka.MELUAT tahu tak...urmm..da elok2 kaple tgok2 berubah disebabkan pompuan yg mcm sakai too jee ponn..kalau lawa tak pelaa jugak kan nehh takk hodoh nyer nk mamposs...haaa kesian aku tgok dua2 akak aku nehh nagiss jee...aku fhm perasaan dorg..aku ponn penah kne jgakk mcm dorg..tapi aku berbeza sikit aku nagis+maki boy aku too..ahaha padan mke dy..bia dy serik kan..tapi kan aku mmg harap sgt akak aku yg dua nehh dpt boy yg baik2..


urmm..mlm tadiyy aku mmg xdpt tydo..mner tak nyerr akak aku si eyka uhh menagiss jee..haihh aku pon nk nagis jgakk tapi xd sebab kan..hehe tapi walau ap ponn aku harap sang lelaki nehh dpt balasan setimpalnyerr kan..aku nak tengok sampai bilaa dorg bolehh brthn ngn pompuan sakai2 too kan..bukan nk blagak laa kn tapi da kenyataan laa kan..tapi hope dorg happy laaa kan...urmm jodoh di tangan tuhan aku sebagai hambanyer hanye terima seadanyer ..begitu jgak ngn akak2 aku nehh...


for my sys eyka emmalinna and farra atyra..korg saba jee keyy..ramai lagi yg suka dekat korg..korg kan cantek..hee~~ iloveusomuch muahx3 hahaha  








OLDER POST | NEWER POST