Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


confuse !!
Thursday 15 September 2011 | 03:53 | 0 Comment[s]



 hello peeps!! i want too update a new story about this guys ....hmm .. pasal mamat dua orang nehh laa buadd aku pening ..hoah mane taknyer rindu giler dekat apek2 aku nehh ...hanya tuhan jahh yang tahu .yang sorang dekat kajang yang lagi sorang dekat kuantan .bapak giler siall ..aduhh ..dua2 aku da lost contact sekarang nehh.. macam maner aku nak lepas kan rindu aku nehh wehh ..omsigoss ...yang atas too nama dia najmi yang bawah neh hafiz ...sorang form 3 sorang lagi darjah 6 ... bapak jouhh kan yang hafiz ex aku yang najmi bf aku sekarang .but aku rindu dua2 laa .. walaupon mase hari raya too aku jumpa dengan hafiz .aku memang pelik siktt ..yela .kaple dengan budak bawah umur laa kata kan .haha ..hmm pasal najmi nehh ..aku pon tak tahu nak cakap ap da ..

aku rasa macam najmi too ade gurl len jee ..yela dia kan jaoh dari aku .so aku tak tahu pangai sebenar dia lagi ..sumpah aku ckap aku sayang dia laa ...mane tak nyer .ex2 aku mintak kple blek ngn aku tpi aku taknak sebab aku syg sgt2 kat najmi nehh .. aku rasa dia macam segalanyer bagi aku laa ..woahh pening2 ..tapi siyez doehh aku nagis setiap mlm sebab mish kat si giler apek aku nehh ..hmm
nothing too story da .. bosan+takde mood.. kbyee peeps ..thanks for reading <3

OLDER POST | NEWER POST