Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


new boyfriends
Saturday 10 September 2011 | 19:56 | 0 Comment[s]






















nama budak laki yang kat atas nehh ialah muhd najmi dia form 3 sama dengan aku ..
wahaha .. dia laa BOYFRIENDS baru aku mwehehehe ..tak kesah laa dia handsome ker tak janji aku nak dia sayang aku pon da cukup ..dia stay kuantan pahang .wow jaohh kan . ha tahu takpe .aku pon tak pernah meet dia lagi tau .teringin too memang ada tapi memang tak kan dapat laa kan .da nama pon couple jaoh so tak boley laa nak meet ..aku perak dia pahang . hahah jaoh perjalanan laa sial kalau nak meet pon ..


dia nehh baik ,caring ,n suka mengalah dengan aku yg keras kepala neh . wahh kira untg laa kan dapat guys macam dia even jaohh ..
aku tak laa kongkong dia .. sebab aku takodd dia rimas pulakk dengan aku nanti kan .so bek tak payah ...
lalallaa~~ aku jarang contact dengan dia sebab dia kan MAMAT HOSTEL laa kan .. so fone dia tak bawak ..aku pon boring tak tentu arah da ..nasib laa ad FACEBOOK kan ..
ilang laa sikit boring aku too ..


hmm rasa nyer too jela yg aku nk citer kodd .. haha aku da tak tahu nak taip apa lagi laa .. next time aku citer lagi laa eah ..

for najmi : you i sayang you sangat-2 even kte trpkse berjaohan (wahh ayt aku ) yg pntg kte tak kn clesh okey ..i konw you sgt2 .. but if ex you so sara too nak kt you blek .. hmm dgn berat hati i trime jela ..
the ends for RIBENAS ERFA STORY ... gtg .. kbaiiii peepss ...:DD

OLDER POST | NEWER POST