Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


i hates who say bluying to me -,-
Saturday 29 October 2011 | 03:49 | 0 Comment[s]





hai peeps -,- . keadaan aku sekarang niy macam niy laa nagis jea . aku bangun tidur jea tetiba ade orang niy sent text dekat aku . you all tahu apa dia sent .? dia sent "hai sayang b sangap la" . WHATHEFUCK laa kan . teros aku nagis . aku taksuka orang berlucah dengan aku .even boyfriends sendiri .parents aku memang tak pernah ajar untuk aku berlucah . aku taksuka orang macam niy . teros aku delete text budak tho .sungguh aku tak duga .orang yang aku sayangg sangat-2 bole cakap macam tho dekat aku . apa niy .tlong laa jangan buad aku macam niy .aku sayang kau tapi please laa jangan lucah-2 dengan aku .aku tersangat geli .tak menangis ker aku dibuad nyer . haih sob sob sob . key laa peeps .aku takde mood dah . thanks for reading loveyou <3

OLDER POST | NEWER POST