Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


kawan baik kiteww :)
Tuesday 18 October 2011 | 06:21 | 0 Comment[s]

 hello peeps !! okey guys kat atas niyh nama dia danial adnan . baru umur 14 tahun . stay kajang . tapi look matured kan . mesti korang tak percaya dia baru form 2 . tapi tho laa kenyataan nyer . dia niy okey , hapy gudlucking . gedik haha . (dia selalu cakap kat aku macam tho ) dia niy comel tauu .  dia mempunyai seorang girlfriends bernama haifa fareena .. but gf dia tho form 3 baya aku jea .aku kenal dia melalui farra atyra . haha . n from facebook laaa ~~ .hmm . now dia rapat dengan aku . aku pon okey jea rapat dengan budak gilaa niyh . hikhikhik ,

malam hari tho aku ade on the phone dengan dia . haha dia cakap suara aku comel ! (bangge sekejap) . tapi best tauu layan dia . haha . dia suruh aku nyanyi . huh memangg tak kan laaa ~~ btw padan muka dia sebab kena duduk kt luar rumah sementara waiting parents dia balek . nak thu sbb apa ? orang lain time tengah malam stay kat rumah tapi dia pi main skate board . haha . kesian dia . nasib aku teman dia malam tho . daa larhh .. penadd type . haha .tho jea aku nak citer pasal mamat niyh . DANIALADNAN loveyouasafriendsfuckingdown kboiii

OLDER POST | NEWER POST