Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


my sad story about him
Thursday 13 October 2011 | 08:23 | 0 Comment[s]

 hello peeps >> malam semalam aku asyik menangis jea  pasal dia . sedey gila bila dia curiga dengan aku . padahal aku tak buad pape pon dekat dia . nak permenkan dia memang jaoh sekali laa kan . ex aku anak si jamaludin tulaa pi citer kat dia yang bukan-2 pasal aku . aku tak tidur malam semalam dari pukul 7 sampai 3 pagi . lama kan .aku nagis sorang-2 jea . kakak aku tidur dah . so pendam sorang-2 jela . nak koll dia aku rasa geram+saket hati+sedeyh laa . aku rasa macam nak tinju-2 jea muka jantan yang menyebabkan aku gadoh dengan pojie neyh . papepon aku da okey dengan pojie . aku mintak maaf dia pon sama . rasa macam dah happy balek tauu . kalau tak balek sch tadiy aku nagis jea . sampai sekarang .but dia pujuk aku then aku pon okey laa . aku dah janji taknak buad dia sdeyh lagi n dia pon sama . hee~~~ sayangg dia sangat -2 loveyousayangg

okey inilah buah hati aku sekarang neyh . handsome kan . tapi dia taknak aku cakap dia handsome dia suruh aku cakap dia cute . haha .atoto takmalu betol husband aku sorang neyh . haha . nama dia muhd fauzi bin nadzri .. dia form 4 .berlainan sch . hee`~~ tapi aku tetap pecayakan dia tauu even tak sama sch . kawan-2 aku pon dah pesan jangan sesekali lepaskan dia . haha .. merepek betol kawan-2 aku too . next week kteorang hang . dia nak ajak aku karok .? haha suara aku dalah tak sedap ade ker dia suh aku pi . lalalala~~ kuad merepek dia neyh . dia ney memilih tauu . haha . biasela muka cute kan (lallalala geli) haha .memang memilih kan . rasa macam nak cium-2 jea dia neyh haha . so now dia hak milik aku .so korang jangan menggatal nak kenal dengan dia okey . kboiii tujee nak citer . fa harap sangat-2 kte takkan putus okey . sayangpojiesangatsangattauu <3

OLDER POST | NEWER POST