Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


happy belated birthday dear !
Friday 31 August 2012 | 19:21 | 0 Comment[s]
hi guys , ehh soriysoriy assalammuailaikum bagi muslim and hai for non-muslim . k today i nak cerita about that entry ! hahahah today my dear fakh birthday . so i nak wish dekat dia la . hahahah i takda prepare apa-apa pun pasal birthday dia , hmm takda masa act , i nak tempah things melalui oline pun dah tak sempat , haiehh -.- . rasa menyesal tak dapat nak bagi dia apa-apa . hm sokeylah bebyy ! janji saya dah wish awak kan even malam tepat pukul 12 tu awak buat perangai . k memang sedih la sebab saya nak wish awak semua tapi awak tu dah macam errr ___________- payah nak cakap . 





k start now , saya nak wish . happy birthday sayang yang ke-17 . dah besar dah dia ;p tapi stil macam budak-budak kan , hahah may godd bles you mydear . hope dapat buat yang terbaik for trial and real exam SPM awak tu , saya harap awak sentiasa sayang saya , sentiasa care pasal saya sentiasa dengar cakap saya . awak orang yang sangat penting bagi saya fakh , demi awak , saya sanggup buat apa saja janji yang bole happykan awak sayang . sayang sayang awak fakh , saya taknak ada lelaki lain selain awak . awak yang pertama dan terakhir untuk saya .susah senang kita bersama k ? hanya awak je yang ada dalam hidup saya . saya akan try mempertahankan hubungan kita niy fakh . sebesar mana pun kita bergaduh kan sayang , saya tak kan sesekali melafazkan perkataan yang paling awak takut tu k . kalau awak api saya yang akan jadi air . saya berubah sebab awak sayang so please hargai saya k . saya tak kan buat benda yang bukan-2 di belakang awak , awak penghidup nadi saya fakh .so please k jaga relay kita niy sama-2 , 

k last . sayang ? awak tahukan sedalam mana cinta dan sayang saya dekat awak ? so please sedar-sedar sikit k . hihihiih k la tu jea nak wish . iloveyou imissyou so much my dear fakhrul nazmi <3 . take care sayang . bye . 

OLDER POST | NEWER POST