Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


i wishh you deariest
Monday 5 November 2012 | 03:30 | 0 Comment[s]
hi meet me again everybody :p . haa pepagi buta niy i update just because about SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) for 2012 . haaa , lagi berapa jam je kan ? pejam celik pejam celik dah nak sampai penghujung tahun 2012 . k sedihhh .haa tahun niy bf i fakhrul nazmi aka fakh pun akan sama menduduki peperiksaan penting ini same goes dengan kakak i ika :) . mesti budakbudak yang ambik spm this year tengah tak tenang apa semua kan ? yelaaa SPM kot , bukan UPSR .hhahhaa lol ! kesian awak fakh , kesian kau ika , hahahaha :PP . jangan marahh .gurau semata-semata :D .

so now i nak wish dekat fakh sebab nak wish depan-depan takbole sebab i tak datang sekola hari niy so wish dekat blog and phone jeala nanty masa i call dia kejut bangun pergi sch . sorry sayng , saya tak dapat datang hari niy sebab ada masalah-masalah tertentu .awak sendiri pun tahu kan sayang . hmm :( sedihh gilaa tak dapat nak teman awak sebab today exam penting bagi hidup awak .saya mintak maaf sangat-sangat tauu bie . 

for this wish > hi fakh , hm sayang goodluck tau hariniy paper bm hari niy .awak jawap exam dengan tenang tau .awak jangan fikir masalah lain. awak relax je fakh .saya tahu awak bole . before nak masuk dewan dengan bukak paper tu awak banyakkan berdoa k sayang ? awak dalam dewan tu jangan nak tydo tau sayang , saya taksuka .awak keluarkan semua ilmu-ilmu awak tu tauu jangan simpansimpan . apa yang mak ajar dekat awak , awak ikut ,dengar cakap dia k .even saya tak datang pun saya sentiasa dekat dengan awak .awak kene tau semua tu . sayang , awak jaga diri tau sebab saya takbole tengokkan awak . saya sentiasa doakan kejayaan awak bie .aminn :) . saya sayangg awak fakh .awak ingat tu .SENTIASA INGAT TAU <3 . bie , awak ingat jugak tau semua pesanpesan saya niy .me miss you so much dear :'( 

k laa , itu jee nak wish . dah mengantuk sangat niy . bye 

OLDER POST | NEWER POST