Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


fighting again !
Thursday 6 December 2012 | 05:30 | 0 Comment[s]


hai morning guys ;) today create pasal fighting dengan si dia . haiehhh , penat nya lahai . kitaorang bergaduh sebabkan i salah faham dia pun sama , tapi dia memang suka salah faham dengan i , i sampai tak tydo malam sebab nages fikirkan dia. dia makan tak , dia buat apa jea masa i tak text dengan dia . dia study tak . hmm selalunya i yang tanya dia macam tu but malam tadi and now kitaorang dah stop contact . hmm :'( tolonglah bagi i type post niy dengan tenang boley tak blogg ? hmm tangan type mata nages . hmmm miss himmm a lot ! agaknya dia buat apa la kan pagi-pagi niy .hmm tydo mungkin or dia pun sama dengan i takbole tydo sebab fikir kan hal remeh-temeh macam niy ? hmm don know la what to say . 

i ingat nak call dia tadiy tapi i tengah menages acano nak call dia ,nanty dia marah i sebabkan nages pasal dia . hmm , sampai sekarang dia takda contact i pujuk ke apa .dia biarkan jea i .hm yee i faham , dia tak sayang i . kitaorang masing-masing ego ,. hmm tapi i rasa dua-dua salah kot sebab i tak habis-habis blur , hm yang dia pulak memang kerja asyik tak puas hati dengan i jee .hmm , i rinduu dia sesangat niy , takbole tahan dah , *ya allah faa !stop la nages* .dia tak contact i rasa dunia i gelap jee . hmm bak kata anis "cuba awak tutup mata ,gelap tak ? itulah hidup saya tanpa awak .cuba kira daun dekat dunia niy , banyak ? banyak tu la cinta saya dekat awak :'( .hmmm . macam tuu la i bila dengan dia . 

dia tak rindu i ke ? hmm i takut nak contact dia . malam tadiy pun dia tak reply text i . hmm , bila read text-text kitaorang gaduh semalam ,hmm meleleh airmata . takbole tahan dah , bertakung jee airmata niy hah . sebak jea rasa sekarang niy .pantang i free sikit , airmata i turun . no wonder la i masuk kereta dad i then nages puas-puas and no wonder jugak la mata i bengkak . hmmmmm . i nak dia ! nak text dengan dia ! nak gurau-gurau macam dulu . nak sweet macam dulu-dulu :'( ! i taksuka relay i jadi macam niy . hmm k , i akan tetap text dia . i nak sangat-sangat dia reply text cinta hati dia yang tengah rindukan dia bagai nak mati niy :P . haiehh , dari malam tadiy i asyik tengok phone jea nak tengok kalau ada text dari dia pujuk i semua tapi takda ! *nages balik* hmmm , takpela . sebab i sayang dia , i akan sabar and tempuh jugak keadaan macam niy . memang i lemah yess tersangat lemah , hmm tapi i kene tetap jugak jadi kuat , hmm . i try my best . 

for my dear : hmm saya mintak maaf sangat-sangat pasal semalam . hmm fakh ,saya rindu awak sangat-sangat sayang , tolong tahu tu . saya janji dengan awak , saya akan ubah perangai saya yang awak taksuka tu . hmm slow-slow kayy sayang . demi awak apa-apa pun bole saya buat .saya terlampau sayang kan awak , hmm please ingat tu sampai bebila .bie , saya takkan pernah tinggalkan awak . hmm tauu ? tolonglah reply text saya sayang , saya nak awak sangat-sangat time macam nehh :'( .hmm okeylah bye iloveyou so much bie <3 take care . missyouu damn much :* . jawap exam EA tu elokelok tauu . saya doakan awak . awak jangan fikirkan masalah ni tau . biar saya handle kan sendiri . hmm k la tu jea *menages* . bye 

thanks guys because read post i pepagi buta niy :) assalammualaikum semua . xoxo . 


OLDER POST | NEWER POST