Warning ! You have stepped onto my territory.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Letters to Juliet

About

Link

POSTS



SCM music v=fKeZbtKHtFo'}]}" >


heartsbroken with you bie :"(
Saturday 1 December 2012 | 14:30 | 0 Comment[s]


assalammualaikum semua :) meet me again . hihihihi . taknak celoteh banyak-banyak . penat sangat niy :/ . so read jeala post i yang niy . 

hmm fakh dah banyak sangat berubah :"( . dia dah tak sayang i . dia mana ambik peduli pasal i . hmm nampak sangat-sangat dia berubah secara mendadak . i letih la menages ,gaduh apa semua dengan dia . i nak dia happy bila dengan i .i taknak langsung bagi dia marah apa semua tapi hmm terjadi jugak benda-benda macam tu . hampir setiap hari kitaorang bergaduh .dia sekarang selfish sangat . hmm ya allah , perubahan apa yang bakal berlaku pada relayku ini ya allah :'( . haiehhh :'/ . dia sekarang takreti dah nak pujuk i, dulu non-stop dia pujuk i . hmm i rinduu saat-saat tu bie ! dia cakap dia berubah macam tu disebabkan i ? hmm SEBAB I ? sorry la , i tak rasa sebab i , hm maybe dia dah bored dengan i , dengan perangai i . hmm nak buat macam mana , orang dah tak sayang kita kan . terima jeala walaupun perit :( . 

hmm yang penting sekali , i kecewa sangat-sangat dengan dia . setiap kali kitaorang bergaduh even sekejap i dah menages . bila kakak i tanya kenapa . mesti i cakap takda pape sebab kalau i cakap ye i nagesa , confirm dia membebel macam orang tua sebab dia dah muak tengok adek dia sorang niy kerja menages jea . kerja lain dah takda dah . 

bie , saya mintak maaf semua hal-hal yang saya buat dekat awak hmm tau ? saya takda niat langsung nak bagi awak marah , sikit pun takda tapi entahlah , hmm pleasee la sayang , saya mintak sangat-sangat dekat awak tolong jadi yang dulu , tolong sesangat bie , jangan seksa saya macam niy kalau awak tu betulbetul sayang saya . tolong bimbing saya sayang , hmm saya benci sangat dengan perangai awak yang hmmm ....... . 

bie , awak tolong tahu yang saya sayang awak sangat-sangat .yang penting sekali hmm saya BENCI , MELUAT dengan perangai awak sekarang niy .hmm kbye :')

OLDER POST | NEWER POST